Selecteer een pagina

Veelgestelde vragen Padel4you.nl

Bestellen

Het bestellen van producten kan je 24 uur per dag, 7 dagen per week snel en gemakkelijk online doen. Wanneer de bestelling gedaan is, proberen wij deze zo snel mogelijk te verwerken en op te sturen.

Een bestelling plaatsen doe je door middel van het doorlopen van de volgende stappen:

Stap 1: Kies je product

Selecteer het gewenste artikel en klik op “in winkelmand” om het artikel in de winkelmand te plaatsen. Je kan daarna direct het geselecteerde artikel bestellen of nog verder winkelen.

Stap 2: Winkelwagen overzicht

In de winkelmand zie je het overzicht met alle geselecteerde producten die daarin zijn geplaatst. In dit overzicht kan je nog wijzigingen aanbrengen.  Wanneer de bestelling klopt kan je naar de volgende pagina om de bestelling af te ronden.

Stap 3: Persoonsgegevens

In deze volgende stap kan je inloggen wanneer je al klant bent. Dit doe je door middel van je e-mailadres en wachtwoord in te vullen.

Ben je nog geen lid? Word dan lid voordat je verder gaat met de bestelling. Dit kan door al je persoonsgegevens in te vullen

Betalen

Op de volgende pagina kan je aangeven hoe je het pakketje bezorgd wilt hebben. Meer info over de levering is te vinden onder het kopje “bezorgen”.
De volgende stap is het kiezen van de juiste betaalmethode. De volgende keuzes zijn mogelijk:

– iDEAL
– Creditcard
– PayPal
– Bancontact
– GiroPay
– KBC/CBC

Bezorgen

Padeldiscount werkt samen met DHL voor de bezorging van jouw bestelling. Samen streven wij ernaar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 7,25 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Nederland wordt meestal de volgende werkdag afgeleverd. Levering naar België is rond 1 a 2 werkdagen. Af toe komt het voor dat het langer kan duren.

Wanneer je onverhoopt niet thuis bent op het moment van bezorging, dan zal de bezorger proberen het pakket bij de buren aan te bieden. Als de buren het pakket in ontvangst hebben genomen, zal de bezorger een kaart bij jou in de brievenbus doen met daarop het huisnummer waar het pakket is afgeleverd.

Als de buren ook niet thuis zijn dan krijg je een kaart in de brievenbus met daarop een code. Met deze code kun je dezelfde dag nog via de website van DHL bezorgen aangeven waar en wanneer je het pakket wilt ontvangen. Je kunt dan kiezen uit verschillende dagen en tijdvakken (zowel overdag als ’s avonds). PostNL zal in Nederland en Belgie maximaal 4 pogingen doen om je pakket te bezorgen. Lukt het niet om het pakket te bezorgen? Dan wordt de bestelling naar ons teruggestuurd.

Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat jouw bestelling dan afleveren op het werk, bij familie of bij kennissen!

Retourneren

We willen graag dat je tevreden bent met onze artikelen. Wanneer het artikel toch niet helemaal zoals verwacht is, kan het geretourneerd worden. Dit kan zonder reden binnen 14 dagen na aankoop. Retourneren van de verzending is op eigenkosten, je krijgt wel het volledige betaalde bedrag terug van je bestelling.

Retourvoorwaarden:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@padel4you.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • Om de grip van het padelracket moet wel het plastic omheen zitten.
  • De retourzending vindt plaats binnen 14 dagen na aankoop
  • Artikelen zijn compleet

In het geval dat je een bestelling retourneert die niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoet, zal de bestelling weer naar je teruggestuurd worden.

Kosten retourneren

Retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd en op eigen kosten te worden verzonden. Pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, worden geweigerd. We zouden het fijn vinden als je een ingevuld retourformulier bijvoegt.

Je kunt jouw bestelling terugsturen naar:

Padel4you.nl
Maatweg 13
6871DL Renkum

Tel: +316-52308970
Mail: info@padel4you.nl

Verkeerd artikel ontvangen

Wanneer je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld, kun je telefonisch contact met ons opnemen via het nummer of middels ons contactformulier Wij sturen je dan zo spoedig mogelijk het juiste artikel toe.

Beschadigd of defect artikel

Het kan in een enkel geval gebeuren dat het door jou bestelde artikel is beschadigd tijdens het transport, of dat je een defect artikel hebt ontvangen. Als dit het geval is, kun je telefonisch contact met ons opnemen via het nummer +316-52308970 of middels ons contactformulier. Wij zorgen dan zo spoedig mogelijk voor een nieuw vervangend artikel.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@padel4you.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactformulier

3 + 15 =